Hayko Cepkin

25 Temmuz 2007 Çarşamba


2005 yılı içinde "Sakin olmam lazım" adlı albümü ile alternatif müzik piyasasında yerini alan Hayko Cepkin bu sene "tanışma biti" albümüyle geri döndü. Bu albümünü daha sert oluşturan Hayko(kendi tabiriyle)türü bozuk tarzıyla yoluna devam etmiş.

İşlenen ana tema ise genel olarak insanlığın kendi kişisel korkuları ve kaybetmek. Bu nedenle Hayko albüm hakkında şu sözleri söylemiş:

“Bu albümde anlatmak istediğim herşey zaten bugüne kadar defalarca söylendi. Bu sebeple tonlamada farklılık arayışına girdim ve kendime korkuyu daha yakın buldum. Öfkeyi ve korkuyu doğru yere kanalize edebilirsek güçlü bir enerji ile ruhen daha serbest kalabiliriz.”

Hayko Cepkin'in albümlerinin en sevdiğim tarafı sözlerinin çok anlamlı olması...Mesela Bertaraf Et şarkısı...Sonra Yalnız Kalsın, hepsi çok güzel.

Gömdüm sandım gittiğinde
Bir demet çiçeğim bile yok
Toprak kaldım gittiğinde
Filiz verdimde suyu yok

Yanlız kalsın dediğin diline
Bedduadır sesinin teline

Hiç yorum yok: