Mim Üstüne Mim

11 Eylül 2007 Salı


Blogculuğun bir raconu da mimcilikmiş. (: Aynı hafta içinde iki kere mimlenince bende "ne yapalım artık ikisini birden aradan çıkaralım" dedim. İlk mimimi tuncel99 ikincisini de TAMKARIŞIK verdi.

TAMKARIŞIK en sevdiğim şarkıcının resmini istemiş. En sevdiğim değil de ben de sevdiklerimden bir tanesini seçtim, çünkü ben tek bir şeyi sevemiyorum. Bu o kadar zor oluyor ki, bilemezsiniz. Ortaokulda bu yüzden hiç anket dolduramadım mesela ben. (: Her neyse biraz zor olsa da sonunda Barış Manço' da karar kıldım.

tuncel99 için ise mim olayına farklı bir olay getirerek resim yerine bir şarkı seçtim. Sanat müziğini sevdiğini düşünerek yaptım bu seçimi umarım beğenirsin.

Muazzez Abaci - Vu...

Gelelim benim mimlediklerime...
blogcu46
CELLMANN
okanyüksel
Realmrxa

Seçtiğim konuysa: Mutluluk...resmi çizilmiyormuş ama olsun, bence mutluluğu o kadar abartmamak lazım. Herkesi mutlu eden birşey vardır. Görecelidir ama yine de bence mutluluğun resmi olur.

Hiç yorum yok: