Fikrimin İnce Gülü

10 Ekim 2007 Çarşamba

Oguz Boran -04- Fi...

Bu şarkı Fikrimin İnce Gülü dizisiyle bilinen şarkı değil, bunun sözlerini Mustafa Kaya yazmış. Şarkıyı Oğuz Boran, Mustafa Kaya ve Neşe Karaböcek gibi çeşitli şarkıcılar söylemiş fakat ben Oğuz Boran'ın yorumunu daha çok beğendim. Ayrıca sözleri de çok güzel, olmuşken tam olsun sözlerini de yazıyım hadi. (:

bir alevsin içimde yakıp da kavuran
yağmur oldun gözümde hiç durmadan yağan
filizlenmiş yüreğimi açmadan solduran
can dostum yüreğimi yanlış anladın
fikrimin ince gülü yanlış yanlış anladın

"merhaba" bile demeden,
sarılıp bir öpmeden
kırdın yüreğimi yanlış anladın
fikrimin ince gülü yanlış anladın

bir sevdasın içmde çığ gibi büyüyen
hasret oldun içimde/gözümde hiç durmadan tüten
filizlenmiş yüreğimi açmadan öldüren
can dostum yüreğimi yanladın
fikrimin ince gülü yanlış anladın..

Fikrimin İnce Gülü demişken dizi hakkında yorum yapmadan duramayacağım. Aydan Şener'e hep bir hayranlığım vardır zaten. O'nun rolü iyi oturmuş ama Kenan Işık'a rolünü pek yakıştıramadım doğrusu. Onun daha bir romantik, yumuşak huylu bir insan olarak oluşmuş bir imajı var kafamda, sert adam garip geliyor. Bir de Kenan Işık'ın gençliğini oynayan elemanla pek bir benzerlik kuramadım aralarında. (:

Hiç yorum yok: