Feridun Düzağaç-Dipteyim Sondayım

7 Kasım 2007 Çarşamba



Feridun Düzağaç'ın Tüm Hakları Yalnızlığıma Aittir albümünün 2. parçası olan bu şarkı her daim deşarj olmak için söylenesi şarkılardan birisidir benim için. Sözlerinde klasik Feridun Düzağaç felsefesi de buram buram tütüyor.

Klibe gelince Yasemin Kozanoğlu pek bir şirin geldi gözüme. Yalnız terk edilen adam olarak Feridun Düzağaç'ın o yatakta yatarken uçtuğu sahnelerde yüzünde pek depresyon havası yok, daha ziyade "işte, uçuyorum abi" diye seviniyor sanki. Olsun yine de seviyorum bu şarkıyı. (:

kara duman çıktı raydan
asılıdır eleğim
ben acıyı sende tattım
yarımcadır yüreğim
yağmurlarım yağmaz oldu düşlerim kurudu
çatladı topraklarım ekinim soldu
dipteyim
sondayım
depresyondayım
yalvarırım gel de kurtar
beni tanımla cümleler içinde kullan
yepyeni anlamlara sal

Hiç yorum yok: