Özlem Tekin-Dağları Deldim

15 Kasım 2007 Perşembe


Genelde klip analizi yapmayı seviyorum ama, farkettim ki bu şarkının klibinden daha çok sözlerinin analizi yapılmalı. (:
Yani yok böyle birşey, kadın öyle "bir sende yıkılmam" diyor ki zaten kaçıp gitmeyecek erkek var mı bilmiyorum, bu lafı duyduktan sonra.

Aslında bu şarkıda insanı etkileyen en önemli şey: "ama olduğu gibi görünecek cesur adam nerde", "aşıksan korkuyorsan kayıp/ sevipte susuyorsan ayıp,yazık", "görgülü bilgili olsun,zengin olsun diye/hiç işim olmaz benim keyfim yerinde" gibi sözleriyle hem güncel hem de güzel eleştiriler bulundurması sanırım. Birçok insanın mantık evliliği diyerek para ve kariyer aradığı bir dönemde olduğumuzu düşünürsek... Belki de biraz feminen olması da etkilidir, bilmiyorum. (:

Feminenlik ve dağları delmek demişken meseleyi Ferhat ile Şirin'e bağlamadan olmaz. Burda bir Ferhat'a özenme durumu var tabi ama hep erkeklerin dağ delip, çöl gezip cefa çektiğinden yakınılmaz mı? Yıllar yıllar sonra işte, Şirinler de dağ delebilecekmiş demek ki. (:

Not:Kliple Lig tv reklamı da yapmış olduk, iyi mi? :/

Hiç yorum yok: