Emre Aydın-Belki Bir Gün Özlersin

31 Aralık 2007 Pazartesi



Belki Bir gün Özlersin'e Gürcan Keltek tarafından çekilen video klip 31 Aralık 2007 itibariyle http://www.emreaydin.org/ üzerinden yayınlanmaya başladı. Ben de hemen buraya koymak istedim, alel acele oldu o yüzden, klibin başında reklam olan bir video bulabildim ancak.

Klip, yeni yıl hediyesi gibi oldu, gerçekten. Ben çok beğendim, sanki bir kısa film gibi. Zaten şarkıyı albüm ilk çıktığından beri bıkmadan usanmadan dinliyordum, klip çekilmesi de çok iyi oldu. YouTube'da bir sürü amatör video klip olması da şarkının ne derece beğenildiğinin de bir göstergesiydi. İyi seyirler...

3 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

sanırım ilk çekilen klipleri buradan takip edebilirim...

halimeli dedi ki...

Evet, genelde beğendiğim güncel kliplere yer veriyorum. Beklerim. (:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Gelirim :)