Aslı Güngör- Kalp Kalbe Karşı

22 Ocak 2008 Salı



Bu şarkı Enbe Orkestrası'nın en beğenilen şarkılarından biri Kalp Kalbe Karşı, Aslı Güngör ve Ferhat Göçer düeti güzel olmuş ama ben yine de Unutamam kadar etkilenmedim bu şarkıdan. her neyse sözlerini de yazıyım da tam olsun, belki siz beğenirsiniz.

uyandım birden seninle
gece üçü bulmamış
bir bulut durdu gözümde
hasret bize uymamış

kalp kalbe karşı derler
sen de üzüldün mü?
ay bile çeker gider
geceyi düşündün mü?

yalnızlık bende saklı
çıkmaz bir an dışarı
elimde bir fotoğraf
o şimdi burda olmalı

kalp kalbe karşı derler
sen de üzüldün mü?
ay bile çeker gider
beni hiç düşündün mü?

sensizlik bende saklı
çıkmaz bir an dışarı
elimde bir fotğraf
o şimdi burda olmalı…

7 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

En güzeli de zaten Unutamam. ENBE Orkestrası'nın isminin nerden geldiğini biliyo musun? Niye Enbe yani?

halimeli dedi ki...

Yok hiç araştırmadım, fazla da bilgi sahibi değilim ama ben de merak ettim şimdi. Biraz araştırma yapıyım.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İyi olur bekliyorum...

halimeli dedi ki...

Orkestra, adını kurucuları olan Engin Titiz ve Behzat Gerçeker'in adlarının ilk hecelerinden almış.

ilham perisi dedi ki...

Şifa dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Bu şarkı son günlerde benimde dilimde.Sakinleştirici etkisi yapıyor...

halimeli dedi ki...

Rica ederim, iyi geldiyse ne mutlu bana...

yesilsaglikli dedi ki...

Bayılıyorum bu şarkıya. Evde işyerinde heryerde dinliyorum. ÖÖÖöö geldi millete ama ben hala bıkmadım.