Redd-Hala Aşk Var mı?

25 Ocak 2008 Cuma



Redd grubunun Kirli Suyunda Parıltılar albümünün 2. klip şarkısı, Hala Aşk Var mı? Manidar sözleriyle beni en çok etkileyen şarkılarından biridir. Bu sorunun cevabı biraz göreceli olsa da "Hala aşk var!" diyen biri varsa, ben de o zat-ı muhteşem kişiye soruyorum: "Acı var mı acı?"

Neyse sözleri yazıyım ben, fazla konuşmadan...

Çöpü kalmış elma masal
bu toklukta adem n`apar
esir olmuş televizyon bakar
kulu kalmış ateş masal
akil vermiş neye yarar?
hapı yutup rüyaya dalar

bir melek, bir şehir,bir dünya var mi?
bir insan ,bir güzel,hala ask var mi?

bu boşlukta insan n`apar
cani sikilir aya dalar
kendi bakar maymunu yollar

gözü döner adam asar
sonra mars ta hayat arar
canlı yayında şeytanlar
bir melek, bir şehir,bir dünya var mi?
bir insan ,bir güzel,hala ask var mi?

bir melek,bir tanrı bir şeytan var mi?
bir çirkin,bir güzel,hala ask var mi?

4 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Televizyon mu bakılır? Televizyona mı bakılır?

halimeli dedi ki...

Bilmem anlatım bozukluğu var sanırım.

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

televizyona bakılır sanırım ( madonoz mod on ) bu parcasını da seviyoruz. özledim seni ile duymuştum ilk. başarı ile ilerliyorlar. paylaşım için teşekkürler. bu arada cok cici blogunuzun tasarımı. bize de bekleriz. sevgiler :)

halimeli dedi ki...

Çok teşekkür ederim. İade-i ziyarete geliriz efendim. (: