Mor ve Ötesi - Deli

18 Şubat 2008 Pazartesi



Eurovision şarkı yarışmasında ülkemizi temsil edecek bu yılki şarkımız geçtiğimiz cuma günü bizlerle de paylaşıldı.

Bu şarkının Eurovision'da ne gibi bir başarı yakalayacağı konusunda şu an için bir fikrim yok, fakat bu şarkıyı beğenmediğimden ya da bazıları gibi, neden İngilizce bir şarkı değil, diye düşündüğümden kaynaklanmıyor. Sadece son senelerde bu platforma da iyice siyasetin bulaştığını düşünüyorum. Böyle olunca da ülkeler kaliteli bir şeyler üretenlere değil, komşularına ya da yakın müttefiklerine oy veriyorlar ve eşit rekabet şartları oluşmuyor. Bana kalırsa artık katılmasak da olur.

Bütün bunları bir tarafa bırakırsak ben şarkıyı çok beğendim, Türkçe olması da ayrıca hoşuma gitti. Mor ve Ötesi'ne "Deli" bol şanslar...

7 yorum:

iltiriş dedi ki...

ilk 10 da yer alamayacağımızı şimdiden söyleyebilirim

şarkı beni kıpırdatmadı oysa Sertap Erener'le 1.lik aldığımız şarkıyı ilk dinlediğimde kesin birinciyiz demiştim ve doğru çıkmıştı hislerim

ilham perisi dedi ki...

Halime malesef bende iyi bir derece alabileceğimizi düşünmüyorum :(

halimeli dedi ki...

Dediğim gibi ben artık Eurovision için heyecanlanmıyorum. Benim için alınacak derece bir anlam ifade etmiyor, bu yüzden şarkının Eurovision sırası için pek yorum yapmıyorum. Fena değil ama Sertab başkaydı tabii, geldi ve geçti. (:

Unknown dedi ki...

Ben ilk 3 hatta 1.lik düşünüyorum (: Çünkü diğer ülkelerin bir çoğunu dinledim.. Hepsi de berbat bence..

Yunanistan'ın şarkıcısı Britney Spears ve Hilary Duff karışımı bir tip ve ses rengi de ayyynı Jennifer Lopez.. Şarkısının yanında kıvrak bir dans gösterisi de olur haliyle.. O nedenle ona da bir şans verdim.. (ama beğendiğimden değil yani dünyanın beğenisini az çok bildiğimden bir tahmin benimkisi sadece..)

Ben "deli" yi çok iyi buldum, süper kaliteli bir müzik. Eurovision için fazla kaliteli hatta.. Hızımı alamadım bir haftadır bloğumda baş köşede teşhir ediyorum ((:

Bilmiyorum artık sonu ne olur..

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Ben pek sevemedim nedense..

Yani birinciliğe oynaması zor bu şarkının ancak yinede güzel bir yerde olabilir ama ne önemi varki bu olayın. müzik dışında herşey var. Bilimum siyasi olaylar..

Gereksiz olay ama sırf yapacak bir şeyiniz yoksa o gece izlenmesi gerekir..

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Yazıyı biraz geç okudum ama seninde dediğin gibi .. Bu yarışma , aynı restorantta oturmuş 10-15 kişinin , birbirlerinin masalarına meyve tabağı , içki şişesi ve tatlı göndermelerine benziyor .. Objektif olmadığı çok açık .. Şarkıya gelirsek . Güçlü bir nakaratı var ama dil bir tercihtir ve türkçe olucak olması objektif bir yarışmada oyları düşürebilir .. Objektif bir yarışma olmadığına göre ? ... 12 puan vercek yerler şimdiden belli ... biz ermenistana veririz ezik kopleksimiz yüzünde .. 10 puanda yunanistana .. oh miss .. böylece dünyada barışı ve huzuru sağlarız aman ne güzel ..

Adsız dedi ki...

Aynen öyle, sanki Dünya Barışı'nın tek koruyucusu sadece biziz. Kardeşim bize Ermenistan oy veriyor mu? Rumlar ne kadar oy veriyor?
Niye biz her sene her sene, biz dostuz demeye çalışıyoruz?