Hayal Gözlüm, Net Aleminin Son Keşfi

4 Nisan 2008 Cuma

"Hayal Et Sevgilim", Evlerinin Önü Boyalı Direk" filan derken artık bir de arabesk tarzında internet şarkımız oldu: Hayal Gözlüm.

Şarkı YouTube'da (açıldı kapandı filan ama) 1 yılda 5 milyon kere izlenmiş. Hal böyle olunca, şarkının sahibi Özcan da yeni klip işine girişmiş. Kendine özgü bir kitle oluşturacağı kesin, diyorum ve ben yine blog konseptini yıkarak, bu şarkının klibini ekliyorum. (:



edit: Şarkının sözlerini de yazayım da tam olsun. Gerçi klipte kullanılan resimler, vur hançeri bağrıma der gibi, duygulanmak için şarkının sözlerine hacet bırakmıyor ama, olsun.

sevilmeyi sevmeyi
en güzel duyguları
rengarenk şu hayatımı
hepsini ben senden öğrendim

ağlayan şu gözlerimin
şu en acı hislerimin
pınarımı silmeyi
hepsini ben sende gördüm

sen benimsin hayal gözlüm
şu yarınlar ikimizin
sensiz olmaz asla olmaz
ben senden hiç ayrılamamki

7 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bu bir internet şarkısı mıydı? Gerçekten sözleri güzel ama. Bana sözleri anlam ifade etsin yeter...

halimeli dedi ki...

İnternet şarkısı olduğunu ben de yeni duydum. Kuzenim söyleyip duruyordu.

Adsız dedi ki...

t�k g�zel kardesim sark� g�ndeme oturdu ama sark�n�n sahibi o degil yaz�lan yaz�lara gercekten dikkat etmek laz�m yorumcu �zcand�r ilk yorumcusu ismail �zcand�r sayg�lar�mla sark�n�n telif hakk� taraf�ma aittir ercan i�en

Adsız dedi ki...

Yazıyı doğru mu anladım bilmiyorum, şarkı sizin mi yani? Ben söyleyen kişinin adını özcan diye biliyordum.

Adsız dedi ki...

madem internet şarkıları moda ... pikniktube de iki çocuk(murat&berkin) var çok güzel söylüyorlar. halimecim onlarında reklamını yapalım madem :):):)

Adsız dedi ki...

Tamam bir dinleyim bakalım. Onları da koyarız. (:
Yalnız ismini yazsaydın keşke, şimdi kim acaba diye merak ettim. (:

Adsız dedi ki...

ben yağmur tatlım :)