Evlerinin Önü Boyalı Direk

13 Aralık 2007 Perşembe



Epeydir internette evlerinin önü boyalı direk türküsünün flamenko cover' dolaşıyordu. Geçen haftalarda bu ünü duyan Beyaz da türküyü söyleyen Öykü Gürman'ı programına davet etti.

Ben de internette dolaşan klip yerine Beyaz Show'daki versiyonunu yayınlamak istedim. Ama asıl amacım bilinen tarzı değil de gazozino'da bir ilk yaparak türkünün İbrahim Tatlıses versiyonunu çalacağım size. (: Bir de bunu dinleyelim de orjinaline vakıf olalım bakalım. Yeni şeyler hoşuma gidiyor ama kesinlikle aslılların baki kalacağını düşünüyorum ve böyle olmasını da istiyorum. Neticede İbrahim Tatlıses'in söylediği tarz bu türkünün yıllardan beri Anadolu'da söylenegelen şekli ve bizim kültürel bir mirasımız. Her neyse çok konuştum, işte İbrahim Tatlıses farkıyla, "Evlerinin Önü Boyalı Direk" (:

Ibrahim Tatlises -...

edit: Yeni klibini de ekliyorum. İyi seyirler...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

elekrto gıtar koyalım şarkı rak olsun yok ya alışkanlıklarından vazgeçme demışler bıtane ibooooo

Adsız dedi ki...

çok güzel eylenceli çok seviyorum ismim ayşegül 10 yaşındayım

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN SÜPERRRRRRR Bİ KLİP ÇOK BEĞENDİM ÇOK TEBRİK ETTİM

Adsız dedi ki...

yaa bu şarkı mükemmel bişey yaa çok beğedim ben herkese tavsiye ederim sizleri çok seviyorum (berk ve öykü)

bodrum_1982 dedi ki...

yorumsuz bundan güzeli olamaz tebrikler

bodrum_1982 dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

ağzımdan düşmeyen bir parça haline geldi.tebrikler.umarım bu arkadaşlarda bir anda saman alevi gibi parlayıp sönmezler.bol şanslar

Adsız dedi ki...

buna yorum yapılamazki harika ötesi süperrr

Adsız dedi ki...

slm ben mehtap şarkı çok güzel eylencelii

Adsız dedi ki...

berk olmasaa dinlememm amaa öyküdee ii söliyoo berkeeee hastayımm

Adsız dedi ki...

süper bi şarkı ya müzik sektörünün mahvolduğu bu dönemde bu genç yeteneklerin olması ne güsell brafooo yanii

Adsız dedi ki...

Harika.Çok güzel parça.Teşekkürler.Emeğine ve diline sağlık.

Adsız dedi ki...

yha ne bu çok güzel fln abi kızın sesi güzel şarkı kötü ibonun sölediği şarkı iştee(ööööööööööööğğğğğğğğğğğ...);)

mahocan dedi ki...

valla muhtesem olmus bu klıp tebrıkler devamını getırmek dılegıyle hoscakalım bı ınsanda bu kadarmı sesı gusel ve kendısı gusel

Adsız dedi ki...

çok orjinal bir klip olmuş ekibe başarılar öykü sesin çok güzel

Adsız dedi ki...

Bu ne ses böylebirşey olmaz.Nefis.Harika.Çok Çok zevk alarak dinliyorum.Tarkanın parçasına 10 basar.Müzik dediğin böyle olur.Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

ya bence harika fakat öykü bence berkle birlikte söymesin çünkü berk devreye girince şarkı kötü oluyor.öykü kendi başına söylesin sizce???

Adsız dedi ki...

ya cok süper acaip bişi ya sizcede dogrumu ama öykü cok güzel söylüyo ya ama berk işin işne girince durum deişyo ama cok yakişmişklar birbirlerine yani kardes olarak cok uymuslar birbirine berk hic güzel sölemiyo bıraksın sarkı sölemeyiiii???????????????????????

halimeli dedi ki...

Açıkçası ben de Öykü'nün sesini daha çok beğeniyorum ama yine de iki kardeş çok uyumlu ve sıcak görünüyorlar.

Adsız dedi ki...

öyküyü çok beyeniyom ve seviyom berkin sesi iğrenç yaaaa sade öykü söylesin

Adsız dedi ki...

ya çok güzel olmuş tebrik ederim hergün dilimden düşmüyo her Allah ın günü sölüyorum ya çok güzel olmuş gerçektende tebrik ederim

Adsız dedi ki...

vallahi çok güzel 0olmuş tebrik ederim her gün söylüyorum dilimden düşmez oldu. gerçektende tebrik ederim(mükemmellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll)

Adsız dedi ki...

valla benimkindende düsmedi cok sevdimm ben bu türküyü okulda bilene söyliyorum yav

Adsız dedi ki...

çok güzel bir şarkıııı.........................................................................

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu şarkıya mı siz şimdi güzel diyosunuz iğrenç siz kraç hayko ayna sagopa fln dinlemıyomusunuz yaa