Mustafa Ceceli-Unutamam

22 Aralık 2007 Cumartesi



Bu aralar bu şarkıya ve klibe takmış durumdayım. Şarkının sözleri güzel. Klipteki insanların iç sesleri etkileyici. Sanırım beni çeken özellikle klipteki yaşlı teyzenin monologlarıydı. O unutulmaz dedikçe benim içim acıdı. Zamanın her şeye ilaç olduğunu söyleyenlere inat O, kırışıklarıyla adeta "yok böyle bir şey" diyordu.

Şarkıyı Enbe Orkestrasıyla birlikte Mustafa Ceceli yorumluyor. Sözler zaten hemen anlaşılacağı gibi Sezen Aksu'ya ait.
unutmadım, unutamam
kara sevdam merak etme
yaşamaksa yaşadım lakin
canımın çoğu kaldı sende

pişman mıyım asla
güzelleştim yasla
sevmedim mi sevdim evet
senden sonra ihtrasla

ama benim ciğerim yanar
ten oyalanır, can kanar
iki gözüm iki çeşme haberin yok
içerime içerime akar..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bence çok güzel bir şarkı olmuş. Dediğin gibi klipte tam uymuş.

--
Not:"sevmedim mi sevdim evet
senden sonra ihtrasla"
İhtirasın i'si unutulmuş :-)

halimeli dedi ki...

Bir yerden kopyalamaıştım zaten. Ne kadar dikkatlisin. (: