Athena-Yalan

14 Ocak 2008 Pazartesi



ansızın,tarifsiz gelir ya o zamanlar sormaya cürretin kalmaz olanından feri soluk niyeti kayıp dardayım
aşk nefrete ne yakınsın
kim kırdı her okşamak istediğimde seni elimi gözlerimi gömdüm tebessüm et

yalnız kendine inkarın
sadece senden kaçarsın
halin ele verir
anlamazsın

yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor her şeyi
yalan söyleme bana
yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor her şeyi
zaten yoktur nedeni

uzak düşmüşüm kendimden aklım fikrimden çaresiz sürükleniyorum bilerek peşinden

yalnız kendine inkarın
sadece senden kaçarsın
halin ele verir
anlamazsın

yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor herşeyi
yalan söyleme bana
yalan söyleme bana gözlerin anlatıyor herşeyi
zaten yoktur nedeni

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Herkes sevmez Athenayı ama ben cidden severim dinliyorum Gazoz sağol canım

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Adamlar güzel yorumluyorlar bence.. Sevilmez mi ya.

halimeli dedi ki...

Genelde hareketli şarkılarına alışkınız ama bu şarkıları çok güzel olmuş. Epeydir klibi dönüyor televizyonlarda ama ben daha yeni fırsat bulabildim buraya koymaya.

Adsız dedi ki...

Dün radyo fenomen'de duydum ilk defa. Güzel parça. Athena kalite çizgisini hiç düşürmüyor.