Mim Mime Baka Baka (:

11 Ocak 2008 Cuma

Blogunu severek takip ettiğim recephilmi geçtiğimiz günlerde blogcular arasında hem tanışma ve kaynaşma yaratan hem de eğlenceli bir oyun haline gelen mim olayını bana paslamış.

Bu seferki mimleme konusu "sen ...... olsan, ne olmak isterdin."

1. Yemek olsam ne yemeği olurdum?

Yemek olsam kesinlikle türlü olurdum. Ruhumdaki farklılıklarla ve bir tek şeyi seçemeyip birden fazla şeye ilgi duyuşumla özdeşleştirebilirim türlüyü.

2. Müzik aleti olsam ne olurdum?

Müzik aleti olsam bir davulun tokmağı olmak isterdim. Vurdukça inletiyim diye. Ses çıkarmak lazım sonuçta. (:

3. Araba olsam ne olurdum?

Fark etmez aslında, ayağımı yerden kessin yeter ama BMW olabilirim.

4. Aylardan hangisi olurdum?

Aylardan Şubat olurdum, en muhalefet ay olduğu için ve yine aynı benim gibi bir eksik bir fazla yaşadığı için.

5. Ayakkabı olsam hangisi olurdum?

Herhangi bir spor ayakkabı olabilir ama Converse olurdum herhalde.

6. Kıyafet olsam ne olurdum?

Trençkot ya da yağmurluk olabilirdim.

7. Renk olsam ne olurdum?

Beyaz olurdum. Bütün renkleri içinde barındırsa da sadeliği ve mükemmel bir tevazuluğu olduğu için.

8. Hayvan olsam ne olurdum?

Kara kartal olurdum.

9. Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?

Hikmet taleb-i malda Karun gibi şimdi
Hahişgeri-i lokmada Lokman unutulmuş

diye çok güzel bir Nabi beyiti var.

Bu kadardı. Şimdi ben kimleri mimliyorum, sayalım: T.ilhan Blog ve Besin. Halime Çiçek

Gazozino, müzik blogu olduğu için recephilmi'den bir şarkı seçmesini istedim. O da son zamanlarda çok dinlenen Enbe Orkestrası'ndan bir şarkı istedi. Ben de Aslı Güngör'ün söylediği Kalp Kalbe Karşı'yı koyuyorum. İyi dinlemeler...

Aslı Güngör-Kalp K...

edit: Başak bu mim konusunu daha önce blogunda işlediği için yeni bir konu yazıyorum. Yeni konu: korkularınız. İç dünyanızda sizi en çok etkileyen soyut bir düşünce ya da duygu da olabilir, bazen bir böcek gibi somut şeyler de...

3 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Seni de daha iyi tanımış oldum. Müzik için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

canım mime şimdi bakma fırsatım oldu çok teşekkürler ama ben bu mime daha önce cevap vermiştim... recephilminin de dediği gibi seni yakından tanımış olduk teşekkürler...

halimeli dedi ki...

Senin için yeni bir konu seçtim. Yazının en altında edit yaptım. Aslında fark ettim ama düzeltmeye fırsat bulamadım.