Feridun Düzağaç - Beni Bırakma

28 Şubat 2008 Perşembe



Feridun Düzağaç'ın Uykusuza Masallar albümünün son klip şarkısı Beni Bırakma oldu. Şarkı kopamayan bir aşkı anlatmak için yazılmış galiba.

belki güneş bir gün ikimiz için doğar
belki korkularım hayallerimizi boğar
o masal günü gelinceye kadar
susuyorum susuyorum
susadıkça yüzün düşer aklıma
korkar oldum düşlemekten
adını anarım çoğalır sesim
konuşmaktan düşünmekten özlemekten
gel bak bir elimde
gökyüzü var hala
ötekinde kayıp giden
yıldızlar lala lalala
korkular da benim umutlarda
beni bırakma! beni bırakma!

kimse kimsenin her şeyi olamazmış
di`li geçmişten tek yaramsın sen
sensiz kimsenin kimsesizi miyim? bilmem
hiç bilmek istemem hatta düşünmem
gel bak bir elimde gökyüzü var hala
ötekinde kayıp giden yıldızlar lala lalala
korkular da benim umutlarda
beni bırakma! beni bırakma!

3 yorum:

Eski dedi ki...

son revaçta şarkısı söz ver olsa gerek...

söz ver , durma öyle bana söz ver , bakışına kanmam artık , söz ver
çok zor soru değil bu , hadi çöz ver , birlikte ölecek miyiz ?

Gerçi tüm parçaları ayrı bi güzel bu adamın yaa...

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Bu albümü oldukca beğendi feridunun.. Bu şarkıyı iki gündür de cok dinliyrum hatta şimdi dinleyeceğim tekrar :)

Ve bu sarkı gece sokakta yakın arkadaşınızla la laa derken daha bir hoş gitmekte =)

Adsız dedi ki...

Ben klibi de çok beğendim. Farklı olmuş...