Piiz - Gitme

6 Mart 2008 Perşembe

Piiz grubunun adını daha önce duymuştum ama şöyle etraflıca dinleme imkanım olmamıştı. Taa ki Eskişehirli arkadaşım Burcu "Piiz'le tanıştım." diyip, ben de cahilliğimi çaktırmamaya çalışarak "Öyle mi, ne güzel." dediğimde, ne yazık ki mimiklerilerimin yalan söylemeyi başaramaması yüzünden her şey anlaşılıp grubu dinlemediğim ortaya çıkınca, Burcu:

"Tüh yaa ben de ne güzel şimdi hava atarım." diye içinden geçirdiğini söyleyince eğlenceli bir muhabbet dönmüştü. İşte ondan sonra eve geldiğimde ilk iş Piiz hakkında bilgi edinmek ve araştırma yapmak oldu.

Grubun Gitme ve Vazgeç Gönül düzenlemeleri çok iyi olmuş. Benim "Gitme Kal Bu Şehirde" yi dinleyesim geldi bugün. Siz de buyrun. (:

Piiz - Gitme Kal B...

2 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben de hiç duymamıştım bu Piiz'leri...

Adsız dedi ki...

Dinleyince tuttum ben de. (: